2011. november 28., hétfő

Csak természetesen - első natúr szappanok



Úgy kezdődött, hogy valamikor nyáron az egyik reggeli rádióműsorban Antal Vali (kozmetikus, és kozmetikai hatóanyag elemző) volt a vendég. Arról beszélgettek, hogy mennyi káros anyag található a mindennapi kozmetikai, tisztálkodási és tisztító termékeinkben. Ahogy sorolgatták a káros anyagokat, nem bírtam tovább, bementem a fürdőszobába, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a magát természetesnek eladó termékekben is mennyi nem oda való káros anyag található. És ez alól nem kivételek a gyerek fürdetők, babaápolók sem!!!
Szépen sorban selejteztem ki a különféle anyagokat: a kukában landolt a babaolaj, a babafürdető, a gyerekfogkrém, a hajzselé, a sampon, az ajakápoló, a naptej...
Gondosan átolvastam az említett szakértő honlapján található 18 legkockázatosabbnak tartott vegyi anyagról szóló tanulmánytés ezután már csak olyan termékeket vásároltam, amely nem tartalmazza ezeket.
Így kerültek fókuszba a természetes összetételű kézműves szappanok. Mivel szeretek kotyvasztani, egy idő után ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy nekiálljak a saját készítésű verzióknak. Kapóra jött a karácsonyi készülődés is, ennek jegyében készülnek sorra a szappanok.

 almás - fahéjas


levendulás 


mézes körömvirágos 

 mandarinos - mákos

kókuszos - fahéjas 


narancsos - vaníliás
rozmaringos hajmosószappan 


 fahéjas csokiszappan kakaóvajjal

Nemsokára lesznek az Álomboltban is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése