2011. június 23., csütörtök

Csodaszép antik babakocsik


A mai multifunkciós babakocsik valóban nagyon praktikusak, ennek ellenére elolvadok, ha meglátok egy-egy ilyen típust. Egyszer kislányommal egy antikvitásban jártunk, ahol kiszúrt egy ehhez hasonló darabot. Odasimult hozzá és olyan sóvárgó tekintettel nézett rám, aminek anyai szív igencsak nehezen tud ellenállni.... Már-már kezdtem meginogni, mikor megláttam az árát. Az gyorsan felébresztett, és megbeszéltük, hogy anyának most nincs ennyi (18000 Ft!) pénze.
Viszont a fejembe vettem, hogy egyszer lesz egy ilyen kis mesebeli babakocsink, ha törik, ha szakad, és onnantól kezdve folyamatosan vadásztam egy olcsóbb darabra.
Az idő meghozta az eredményt, kb. fél évvel később a mienk lett ez a csodálatos darab:

Bogi lányom odavan érte - tele lehet rakni az általunk gyártott babákkal.

Azóta a fejembe is vettem, hogy felújítok egy pár öreg darabot. Ki is szemeltem már párat. Remélem, hamarosan újjászületnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése