2012. október 27., szombat

Az ősz egyik legszebb növénye: a vadszőlő


Nagy kedvencem, elsősorban az őszi színe miatt. bordóba hajló vörös színe eszméletlenül jól mutat mindenhol - legyen az kerítés, vagy házfal.

Egy építész rovatban olvastam valahol: nincs az a félresikerült ház, amelyet a vadszőlő ne tudna megszépíteni :-)))

A hosszú hétvégén Szandaváralján voltunk, és ott is ez virított a kerítésen. 

És tényleg így van, olyan bájos, romantikus hangulatot tud árasztani, hogy egyből több ötletem is támadt, hogy milyen jó kis díszeket lehet belőle rögtönözni. Nagyon egyszerűen elészíthető, és még le lehet támadni a közelünkben lévő vadszőlőt, hogy ilyen csodás színeket vigyünk otthonunkba.





Itt egy drótra lett felszúrva sok-sok levél, majd a drótból karikát formáztam, összetekertem a végeit, és végül kapott egy kis bogyós díszítést is. 


 Ennél a dísznél a háttérben lévő nővény leveleit szedtem csokorba, melyet legyezőszerűen szétterítettem, és úgy drótoztam össze. Végül ez is egy kis bogyós díazítést kapott.

 Ez az előzőhöz hasonlóan készült, csak itt vadszőlő levelekből készült egy mini legyező.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése