2018. április 1., vasárnap

Jöhetnek a fiúk!

Hímes hojások készen vannak, jöhetnek a fiúk locsolkodni!
Bár az utolsó pillanatban, de elkészültek a festett - gravírozott tojások. Igaz, hogy csütörtökön még gondolni sem volt időm ilyesmire, de aztán úgy alakult, hogy Bogi iskolájából kaptam vagy két tucat kifújt tojást. Náluk a szünet előtti utolsó napon kalácssütés és tojásfestés volt a program, és ezek megmaradtak. Mikor az iskola folyosóján a dagasztótálamban megláttam azt a rengeteg tojást, először csak arra gondoltam, hogy na már csak épp ez hiányzott nekem, hogy ezt mind kifessem, de aztán gyorsan átértékeltem a dolgot, mivel eszembe jutott, hogy Bogika részt akar venni a néptáncos locsolkodáson, oda pedig kell némi tojás a legényeknek... Ezek meg már itt vannak, ki vannak fújva, úgyhogy a munka egy része kipiválva.
Végül a festés vasárnap ebéd utáni családi program lett: nagymamától unokáig mindenki szorgosan gravírozta a tojásokat.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése