2012. november 11., vasárnap

Dekoráció őszi levelekből

Most, hogy elmúlt a gesztenyeszezon, Bogesz levelekre váltott. Legalább negyven falevél kerül elő az iskolatáskából minden nap, amit persze nem szabad kidobni... Elkeztdtem egy drótra fűzve gyűjteni őket, ami aztán ahogy gyűlt-gyűlt, egyre formásabb koszorú formát öltött - így született meg az őszi ajtódíszünk.
Mostanában több helyen találkoztam a falevélből tekert rózsával. Épp Pesten mentem valahová, amikor is egy platánfa alatt baktattam végig, az óriási faleveleit rugdosva. Ekkor beugrott a rózsa, így gyűjtöttem is párat, és meg is volt a programom a kisföldalattin való utazásra. A többi utazó értetlen csodálkozással nézte végig, ahogy teljesen átszellemülve változtatom át a faleveleket rózsává. Egy pár darab után már egész formás virágok születtek, így nem volt kérdéses, hogy az otthoni készletnek mi lesz a sorsa. Este nekiültem, és egyszerűen nem bírtam abbahagyni. Annyira tetszenek, hogy mindenféle vázát, kosarat teletömtem velük. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése